Lov

2013-03-25 / 20:01:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lovet inledde jag med att jobba igår och idag. Jag trivs så oerhört bra med att jobba och har grymma arbetskamrater även om det är jobbigt att gå upp. Det överkommer man när man väl kommer iväg och kommer igång.
Efter jobbet åkte jag hem lika fort som jag vände i dörren ungefär. Det blev en sväng till Elins. Det fanns saker jag behövde fixa och jag ville fktiskt ha lite egentid. Jag tycker det är underbart att köra bil själv och att få gå i affärer i min egen takt. Nu ska jag kolla lite TV innan jag ska hämta min bror sen ska jag försöka orka kolla Dicte vilket är en klassiker på måndagar men magkänslan säger att jag kommer somna. Hehe. (man blir trött när man jobbar)
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0