Motivationen försvann med solen

2014-03-18 / 20:35:37
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
De få dagar vi hade sol i Sverige, hade jag ärligt talat mer ork till allt här i livet, just nu är jag helt slut. Skulle kunna sova för natten nu, nästan så att jag skall göra de så att morgondagen kommer fortare. Brukar alltid göra så när jag fyller år eller när de vankas julafton. Låter kanske barnsligt men ja, ibland är de ju faktiskt tillåtet att vara barn.
 
De blev en dag i skolan med seminarium samt lite hemtenta med Mia. Börjar känna mig klar, skall finslipa lite men blir så osäker på om jag har gjort rätt. Men men, de får gå som de går. Hade en lugn eftermiddag, tog med två fina tjejkompisar till Ikea för fika samt införskaffning av en sil vilket var på tiden.
 
De sista timmarna har jag ägnat åt att skriva inbjudningar till min broders 18-års kalas. Ja de kan man fråga sig varför jag fick den lotten, men tydligen hade jag finast handstill i familjen, jo man tackar man tackar. Dock kan ju detta inte bli hans present så de problemet kvarstår, om någon har något tips på vad man kan köpa till en 18-årig kille så är ni mer än välkomna att dela med er av dem!
 
Tills vi hörs igen.
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0