Pigg fastän att jag är trött

2014-03-15 / 00:10:48
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Den senaste tiden när jag skall sova så går de inte, även om jag sekunden före jag lade mig i sängen var jättetrött. Det är jobbigt och frustrerande. Någon som upplever samma problem? 

Har haft en härlig dag där jag har fått mycket gjort. Bland annat så infinner sig doften av ren tvätt i hemmet då den hänger på tork och jag själv känner mig redo för att börja mitt nya liv med träning och bättre kost. 

Imorgon skall jag pussa min mamma i mängder, ge far min en kram och skrika lite på bröderna så är allt som vanligt igen. 

Tills dess, sov gott. 
Cya Anna! 






Kommentarer
Postat av: Lisa Magnusson

Men snygg! :*

2014-03-25 / 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0