Kristi flygare

2014-05-29 / 20:54:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Alla dessa helgdagar mitt i veckorna gör mitt huvud en aning förvirrat. Idag känns de som fredag och helg men istället är de helg och kristi flygare. Solen har skinit över Skövde hela dagen med en aningens kalla vindar i vissa lägen. Det gjorde mig dock inget när jag fick avnjuta en härlig eftermiddag på kalas. Kusinen har blivit tonåring och detta skulle givetvis firas. Med brillorna och min nya långklänning kände jag mig väldigt tillfreds med livet i sällskapet av alla småkusiners häliga skratt.
 
 
 
Vi har flertalet gånger försökt fotografera alla kusiner på en och samma gång men jag kan tala om att det inte är en enkel visa. Hemma hos farmor hänger två fina porträtt där vi ändå fått till de hyfsat bra men de är snart dags för ett nytt då vi fått tillskott i släkten.
 
Kvällen har jag spenderat hemma med familjen. Bror min och jag köpte hem lite kött som pappa slängde på grillen. Lite spontant fick mormor komma på besök med. En sån där kväll då livet ändå känns gemytligt och bra.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0