Solen kom

2014-05-15 / 12:03:05
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Hela veckan har jag i princip spenderat med Mia och försökt knåpa ihop uppsatsen och igår lade vi i princip sista slutklämmen. Det känns skönt att ha den klar så man kan ägna tiden till tentaplugg och ytterligare en inlämning. Men inte idag. Idag har jag haft en lugn och skön morgon. Kollat serier, käkat frukost och bäst av allt bara strosat runt i pyjamas. Kände dock att jag inte kan sitta i den hela dagen. Så jag tog mig en lång, varm och skön dusch. Pysslade om kroppen lite och vips känner jag mig som en ny människa med nya kläder vilket i vissa lägen kan beskrivas som den bästa känslan i världen. 
 
För tillfället väntar jag på bror min som skall komma hem med lunch som jag tänkte vi kunde äta på altan nu när solen äntligen visade sina vackra strålar. Därefter skall jag åka ner till Jönköping igen för att krama om Lisa lite och kolla på en föreläsning med Kajsa Bergqvist. 
 
Imorgon vankas jobb och hela helgen är fylld med massa mys. 
 
Tills vi hörs igen. 
Anna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Magnusson

Puss!

Svar: Puss på dig med fina du!
Anna

2014-05-15 / 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0