Kvällen

2010-11-17 / 21:41:56
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Kvällen är här och det har varit en strålande dag. Gick riktigt bra i skolan efter att man har haft en långhelg. Eftermiddagen spenderades åt läxläsning dels på egen hand men även med Evelina. Resten av kvällen har jag umgåtts med henne. Riktigt nice! Sen blev det lite mys med mamma.
Sen är det även lite glädjerus här men jag tänker inte säga varför på bloggen det får ni helt enkelt fråga mig face to face :D

Imorgon är det skola igen, ser ut som en bra dag förutom att det är bad på idrotten vilket inte gillas. Men jaja jag överlever nog. Efter skolan ska jag och Josefin planera en heldag för vår klass. Får se om vi lyckas.

Over and out Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0