Kolmården

2011-02-13 / 18:29:25
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
God kväll!

Hade lovat att jag skulle berätta vad min far hade sagt som nästan fick mig till att svimma. Det är så här att min kusin Josefin ska gifta sig i sommar :) Detta bröllop ska äga rum i Nyköping om jag har fattat rätt. Då hade min mamma kläckt en väldigt bra idé igår tydligen när jag inte var hemma. Denna idé tycker nu alla min familj är väldigt bra. Jag har börjat ge med mig. Men idén är ju då att vi ska åka HUSBIL till detta bröllop. Först trodde jag att jag skulle smälla av. Jag trodde det var ett skämt men tydligen inte. Sen tycker då min far att vi ska köra vidare mot kolmården och köra in i safarit för att se vad girafferna gör?? Jag bara varför?? ( Han har tydligen sett detta i någon film kommer ej på vad den heter) Fast när jag tänker på det kan det bli grymt kul och ett äventyr och ett äventyr är ju inget man säger nej till. Jag är en perosn som tycker om att uppleva nya saker sen att jag är feg det hör väl till. Så på lördag ser det ut som att vi ska åka och kolla på husbil för att se om det finns någon möjlighet att få hyra en osv. Men jag har sagt att det får inte vara en skruttig en. För då åker jag inte..

Vad tycker ni? Låter det helflängt? ;)

Cya Anna!


Kommentarer
Postat av: evvis

vi hyrde husbil för två år sedan och åkte runt, det är väldigt instängt och träkigt ;D



Filemn heter vi hade i alla fall tur med vädret igen.

:)

2011-02-13 / 23:30:45
URL: http://evvisevve.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha vad roligt att ni ska åka husbil upp;) fränt, haha

2011-02-20 / 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0