man kan ju undra...

2011-01-17 / 20:23:59
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
plugg plugg plugg åter plugg. därför denna dåliga uppdatering. kommer vara såhär till torsdag. då är jag fri. ett par dagar. därför kan jag inte lova allt för mycket denna vecka! sen vet man inte vad som händer i livet heller eftersom att jag har blivit 50. en rygg som en tant. därför ska vi gå i slowmotion nu på löpbandet, ta en lååång dusch sen ska jag sova för imorgon är det prov och betygsnack. ibland undrar jag vad jag gör på samhäll egentligen??? inte för att jag vill därifrån men psyket lär ju ta stryk dessa tre år....

Kommentarer
Postat av: Erica

hihi min lilla tant :D <3

2011-01-18 / 15:45:17
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0