Trettondagsafton

2011-01-05 / 18:14:27
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
känslan man får. helt obeskrivligt. det är som ett rus genom hela kroppen. man blir så himla stolt. glädje. jag pratar om mitt motionsband. när man har gjort ett träningspass och slitigt och sen ser man 100 kalorier borta! kaaaching!! gud vad skönt det känns, även om man får kämpa in i det sista så funkar det. man blir glad och känslan i benen den är urgo!! Numera är det daglig träning. antingen på morgonen elr så blir det på kvällen. skönt att starta året med lite rutiner. finns även funderingar på ett gymkort på actic tillsammans med evelina. skulle vara grymt skönt. om det är någon som har erfarenhet utav actic så får ni gärna kommentera, kanske vad ni tycker om det osv.

som sagt inatt så var jag hos mormor, det var jättemysigt. skönt att komma hemifrån lite. vi åt god mat, spela ett spel ifrån pite, kolla film, åt fruktsallad och min kaka som jag tog med dagen innan då mamma och jag var där. vi fick även ner lite nötter och choklad. mumma! :) filmen vi såg var love actually. jag har sett den några gånger men mormor hade aldrig gjort det. hon tyckte den var jättemysig och en väldigt rolig film. vi gjorde en ganska tidig kväll elr, nja jag vet inte om tolv räknas som tidigt. men i alla fall det var skönt att sova ut. idag var vi på elins och skulle hitta en tunika till mormor men det gick inte så bra däremot köpte jag present till min lilla kusin felicia som fyller år.
ikväll ska jag till erik med härliga människor. blir mysigt.

Det är även trettondagsafton, så hoppas att ni alla får en bra kväll.

Cya Anna!



bild ifrån weheartit. Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0