Kungshamn/Smögen

2011-07-01 / 11:19:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Mina senaste dagar har bestått av äventyr. Det har varit skitkul samtidigt som det var lite oroande där ett tag men jag har haft det riktigt bra. Som jag skrev i tisdags så skulle jag och Johanna åka till Kungshamn och träffa Evelina och visst det gjorde men det tog längre tid än vad vi hade tänkt oss. Västtrafik och SJ i ett nötskal. Efter sju timmar på resande fot sen 05.57 så kom vi fram 13.20 i tisdags. Vi hade en underbar dag i Kungshamn/Smögen och Johanna och jag stanna kvar över natten i hennes mosters stuga. Det blev två perfekta dagar på kusten och jag klagar verkligen inte. Jag gillar er skarpt!
Här kommer bilder som Johanna tagit!

Vår resväg, fram och tillbaka in i byar!

 

Mys på altanen på kvällen!

Jag tackar mina tjejer för två fina dagar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0