Karstorp

2011-06-13 / 16:16:56
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
I morse när vi cykla iväg så kände jag blä nu känner jag mer helt okey. Nu undrar ni varför jag kände blä, jo idag skulle vi inte till skolan utan idag skulle vi ut till Karstorp och ha fruliftsdag. Inte min grej egentligen men det var helt okey faktiskt. Vi fick bygga vindskydd, tävla om vem som kunde få en tråd att brinna först, paddla kajak och kanadensare. Även en tipspromenad med Erica, Adam och Erik. Mysigt värre. Dagen var helt okey men just nu känner jag att jag lever. Det är inte närmsta vägen till Karstorp, nämligen hela 1 mil och 7km har jag cyklat sammanlagt idag. Grymt stolt över mig själv, men knät hängde inte med de sista så då fick mammsen hämta mig. Resten av dagen blir slapp, det är tydligen fotboll ikväll men vet inte om jag orkar.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0