Tisdag

2011-06-21 / 22:39:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Njuter av varje minut som går just nu. Det är så skönt att bara göra ingenting, att kunna ta dagen som den kommer. Göra det man känner för helt enkelt. Idag kände jag för att åka och umgås med mormor så jag tog cykeln vid tio och åkte till henne. Hade varit upp hyfsat tidigt för att skicka iväg brorsan på summer camp ändå så då kunde jag ju utnyttja dagen med mormor till fullo. Vi satt på hennes balkong och fika, spela spel. Jag följde även med henne och handla. Vi pratade även om vår resa på torsdag då min familj och mormor åker till Nyköping då min kusin ska gifta sig på midsommarafton. Åh det ska bli så kul, Josefin som ska gifta sig då hon har verkligen hittat sin soulmate. De ser ut att vara nykära hela tiden och man ser verkligen att de är lyckliga med varandra precis så som det ska vara, så det ska bli oerhört kul och mysigt att komma iväg i några dagar. Så vi prata mkt om detta och även annat med, mormor är bra på att prata. Vi har en väldigt bra relation till varandra. Jag kan berätta allt för henne och hon förstår. Hon finns där för mig och stöttar mig. Hon är verkligen världens bästa mormor. Jag älskar allt med henne, hennes skratt, hennes norrländska dialekt och att hon tjötar hela tiden. Vi är som bästa vänner och det kanske låter sjukt men det är faktiskt så. Man kan ha äldre som bästa kompisar.
Ikväll har jag ätit en god middag med familjen och varit ute och gått med Evelina. Hon är sjukt härlig, vi är duktiga på att skratta och flumma ihop. Hon drar mot kusten nu ett tag och jag mot Nyköping. Denna sommaren är väldigt många kompisar ute på vift och själv ska man vara hemma. Tänkte åka och hälsa på farmor några dagar och även min farfar. Älskar deras gårdar på sommaren.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0