Värd dag

2011-03-21 / 20:05:10
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
-Anna vad har du gjort för vettigt idag?
- Hm ingenting. Mer än borttagning av stygn och mötet.
- Okey men går inte du på samhäll?
- Jo det gör jag.
- Men jag har hört att det är mkt att göra där, stämmer inte det?
- Jo det kanske det gör men...
-Men du orkar inte bry dig elr vad?? Elr du kanske inte behöver bry dig, för du kanske inte har några prov elr så?
-Ehm, jo men jag orkar inte bara..
-Ingen bra ursäkt Anna.

Detta ni ser här är en konversation med min hjärna. Bra va. Jag tycker den är rätt bra, ELR INTE!! Serisöt Anna du har jättemkt just nu och vad gör du? Vad har hänt med dig? Men det är som efter den där operationen att jag inte orkar någonting, för ärligt talat skulle jag kunna gå och lägga mig nu och jag tänker göra det. Helt ärligt för jag orkar inte vara vaken mer. Men för att försöka sammanfatta min dag, engelska= en stressad Maud. Svenska=flaschback med Carro om tyskan på vasa! Lunch= Rimmande Karin och Josse. Det slutade med skrattkalas. Matte=Eve och jag oseriösa. Musik är mer intressant. Efter skolan var det dags för stygnen och det gick bra bara att kvinnan var HÖGST otrevlig. Sen åkte jag tillbaka till skolan efter många om och men. Karin och de var kvar. Umgicks med henne och efter min kommentar fick hon för sig något väldigt dumt som ABSOLUT inte stämmer. Mötet kom och Adam och jag begav oss iväg. Oerhört intressant och vi båda vill gå i fortsättningen så vi får flirta lite med Mikael imorgon. ;)

Ne nu ska jag mysa ner mig i sängen med naturblocket och sen en bra film kanske. Får se.

Cya Anna!

Haha, hittade denna på weheartit.com. Passar väldigt bra på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0