Behöver hjälp

2011-11-28 / 16:37:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Inspirationen till att blogga är just nu inte så stor. Vet inte vad jag ska skriva eller berätta för er. Vissa kanske tycker det är kul att läsa om mitt liv varje dag men jag själv tröttnar på att bara skriva om det.
Jag har i vilket fall som helst haft en bra helg tillsammans med familj och vänner. Första advent igår, gick i stormen till Erica och sen blev det mys med familjen framför lördagens så mycket bättre. Att det var första advent igår kändes jättekonstigt. Jag har tidigare nämt att jag inte har några julkänslor men de börjar smått komma. Jag längtar till att få mysa med släkten på juldagarna, att åka till folk och fira jul och bara vara. Framför allt att inte behöva tänka på skolan. Friheten att bara kunna umgås med mina vänner. Det bästa av allt tror jag är att mamma kommer vara ledig jättemycket över jul. Med det jobbet hon har ska man vara väldigt tacksam för det.
Oskar tog just inte lite kompisar, kanske ska kolla så att de inte river hela huset. Ikväll tänkte jag lyxa till det med tacos till middag.
Jag och min bror ska börja köpa julklappar snart men vi har ingen aning om vad vi ska köpa till våra föräldrar. Jag vet att min släkt läser här ibland och ni känner ju dem bra, har ni några tips så är det bara kommentera det. Ni klickar på kommentar under inlägget och skriver där in. Ni andra får gärna också komma med tips!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0