Älskar dig av hela mitt hjärta

2011-09-05 / 19:45:02
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Ny vecka nya möjligheter. Sitter här med min lillebror inte den minsta men det mellersta. Deep talk pågår, det är inte varje dag man har det med honom ska jag få be att tala om. Han behöver ju trots allt lite stöd av sin syster. (Eller inte längre) Kan tyvärr inte tala om här vad de handlar för då ska han slå ihjäl mig och jag tror att det kan ligga något i det. Nej men det verkar som att detta inlägg blir tillägnat brorsan och det gör ju inget. Det är ju inte varje dag vi båda är hemma samtidigt och kan umgås. För även om han går mig på nerverna ibland så är han fortfarnade min bror och jag måste medge att jag älskar honom. Väldigt mkt.
Igår var en lugn dag och jag känner mig lite bättre från i lördags. Idag har det varit skola och väldigt mkt plugg! Snart blir det tvmys då alla bra program dragit igång. Annars är det inte mkt planerat denna vecka har faktikst tänkt att få undan allt plugg innan helgen så att jag kan få vara ledig.
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej Anna - svenskläraren här, skräck, va?!: kul att se din blogg: skriv på!

2011-11-21 / 11:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0