Alpin

2012-02-16 / 16:24:23
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hemkommen från en dag i Falköpingsbacken med Oskar och pappa. Det var riktigt roligt dock kunde vi haft mer tur med vädret men vi överlevde ju. Jag älskar verkligen att åka slalom även om jag inte är något världsproffs så tycker jag att det kul plus att det är skönt att vara ute lite. Så tack pappa och mamma för att ni envisades med att lära mig vid si så där 6-7 års åldern!
Kvällen igår blev riktigt mysig. Vi gjorde ett bussäventyr jag och Eve till Stallsiken. En tur på Media Markt och Max Hamburgare. Vi hann även med maxi för nyttiga gottigheter till Sex and the city. Vi orkade dock bara ettan så tänkte slänga på tvåan efter duschen som jag tänkte unna mig nu.
Resten av kvällen blir nog rätt lugn, är rätt mör i hela kroppen efter en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0