Ovärt

2012-02-25 / 18:37:04
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Humöret är lite blandat idag. Ena stunden jätteglad och andra stunden inne i djupa tankar. Har sovit en stund nu så hoppas att jag blir på bättre humör. Idag har jag pluggat, städat och promenerat. Jag har även blivit en sträckning rikare i vaden. Ikväll blir nog en hemmakväll också som det ser ut nu. Pappa och mamma fixar lite käk nu och sen är det mello. Får se om vi kan hitta någon bra film efteråt jag mamma och pappa.
Det känns som att jag inte gör något vettigt och borde ut och träffa vänner men ibland är det bara så skönt att vara hemma och umgås med familjen. Gå runt i myskläder och bara äta gott.
Ett helt ovärt inlägg men det blev i alla fall något av det.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0