Weekend

2012-02-05 / 16:53:40
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
En helg med mycket blandade känslor. En studen på topp och andra stunden ner. Fredags kväll umgicks jag med underbara Johanna. Det blir tyvärr inte så ofta längre. Men det var en jättemysig kväll! Igår åkte jag med familjen till Mullsjö, det var inte riktigt det jag skulle gjort hade ont i kroppen och förkyld. Så mina kvällsplaner ställdes in och jag låg hemma i soffan med familjen. Det skadade dock inte.
Idag åkte jag med till gymmet för kände att jag ville röra på mig och ute går det ju inte att vara. Det blev ett lättare pass och sen dess har jag bara chillat. Orkar inte röra på mig. Grey's anatomy och gossip girl är fina i sånna stunder.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0