Relax, take it easy

2012-03-01 / 21:22:34
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Oj oj! Dagen har gått i ett sen i morse. Vaknade med andan i halsen och insåg att det var lite bråttom. Skolan till 14.40 med diverse lektioner. Ingen av lektienerna var väl direkt seriös. Efter det mötte jag upp mamma och vi fick en stund för oss själva. Sen blev det synundersöknning och det var som jag trodde att jag hade dålig syn. Närsynt är jag så det var tvärtemot än vad jag kände. Så nu ska jag börja använda läsglasögon. Det kändes jättekonstigt att sätta på sig ett par glasögon och mamma bara, "du vet att jag kommer tvinga dig att använda dessa nu". Jaja bättre det och att synen blir bättre. Efter det åkte jag ut till ryd för att plugga när oskar hade träning och sen blev det vidare på fotboll vilket var mindre kul att se och brodern gick ju inte att prata med efteråt så då kan ju alla lista ut hur det gick.
Har äntligen fått i mig lite käk och nu ska jag plugga lite religion inför imorgon och sen sova. Imorgon kommer äntligen fredagen igen och imorgon ska jag bara umgås med mamma och äta god mat och försöka andas lite inför kommande veckor. Jag säger bara döda mig!
Cya Anna!
Kan det inte bara vara sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0