Sunday

2012-03-04 / 21:07:52
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter och myser i sängen just nu och har avverkat de senaste avsnitten av gossip girl. Jag längtar till nästa! Denna söndag har jag fått väldigt mycket gjort, har skrivit två sidor på en inlämmning, pluggat affärsjuridik och svenska. Har dock insett att jag längtar efter mina glasögon för idag har jag känt av den dåliga synen.
Har även hunnit simma idag, har äntligen fixat taggen via gymmet så nu kan jag variera träningen.
Kvällen igår blev jättemysig tillsammans med Erica och Eve. Vi hade mellomys, spelade spel och tog en nattpromenad och sen en nattfilm♥. Blev dock lite sent så ska snart säga godnatt för ikväll. Har inhandlat lite skvaller och en fin roman väntar.
Cya Anna!
Osminkad och fin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0