En instinkt och saknad

2013-05-07 / 22:16:23
Kategori: - 0 Kommentarer

När jag väl skulle åka hem från Johanna så var det som bara gjorde att jag inte svängde mot Hentorp. Istället fortsatte jag med underbar musik i bakgrunden. Helt plötsligt var jag vid kyrkogården och tände ett ljus. Det bara kom en känsla av saknad som de gör någon gång ibland. Då de enda jag vill är att han ska sitta hemma hos mormor längst upp vid köksbordet och vänta på mig med en tidning i handen. När jag väl kommer in skulle han säga "nämen, är lilla du här?" Och sen skulle jag få en lång och varm kram. Ibland vill jag bara att jag ska kunna få se honom igen, att ta i honom. Att få säga att jag älskar dig. Bara en liten gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0