Finbesök och vardagsfix

2014-04-11 / 14:27:31
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Mellan onsdag och torsdag fick jag finbesök i form av Evve. Det blev ett besök till Ikea där jag kikade in ett nattduksbord som jag inom sinom tid skall införskaffa mig, för tillfället har jag bara en pall som jag inte är jätteförtjust i, ser i alla fall inte så snyggt ut. Därefter spenderade vi dagen på bästa sätt, med en bästa vän i soffan och gött käk. Det enda jag ångrar är att vi just denna kväll fick tillbaka hemtentamen och ramaskri likt de brukar bli när vi får tillbaka något så blev det så. Under tiden jag hade lite panik fixade gästen en underbar middag och efterrätt. Mitt straff blev disken, men det var jag mer än värd efter att jag varit så ohövlig och lämnat allt till henne.
 
 
Resten av dagen igår låg jag helt utslagen i soffan innan de var dags för en offentlig föreläsning om hjärnan. Intressant var det delvis men det var för mycket om hans egna forskning i min mening. Idag tog jag en lång sovmorgon och gjorde mig en god frukost framför serier. Därefter har jag handlat lite, ikväll vankas de finbesök precis som nästa vecka. Därför har jag till och med storstädat i form av att moppat golven, så nu sitter jag här i soffan och kan liksom inte röra mig. Hoppas de inte börjar trycka på blåsan inom närmsta stunden.
 
 
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0