Sommarlov och kalas

2014-06-14 / 17:55:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
I torsdags firade vi in sommarlovet mes familjen. Mamma gjorde den årliga tårtan och mormor kom på traditionsenligt sommarlov-mys. 


Fredag jobbade jag hela dagen och på kvällen tog jag med mig arbetskamrater ut till Karstorp här i Skövde. De blev grillning och kubb spelande. Tills regnet kom som från en öppen himmel.


Idag tog jag en sväng till ulvåker med modern på morgonen och därefter vankades det kalas för Maria som idag blir gammal. Släkten fick glädjas av härliga nyheter och tårtan smakade himmelskt. Med andra ord är livet väldigt bra just nu. Umgås med nära och kära. Försöker njuta av den lilla lediga tid jag har. 

Tills vi hörs igen. 
Anna 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0