En mysig dag med pappa

2014-03-29 / 17:27:00
Kategori: Familj - 0 Kommentarer
Jag vaknade upp till strålande sol och värme och livet kunde faktiskt inte känts så himla mycket bättre just i den stunden. Pappa och jag hade bestämt att vi skulle ha en heldag ihop, vi tog med oss lillen och åkte ut till farfar. Det blev en mysig dag, vi hjälpte farfar lite, åt hans berömda köttgryta och njöt av 31 grader i solväggen. Jag kan inte mer än glädjas åt att värmen äntligen är här.
 
 
 
Pappa grillar och jag skall strax hämta mor min. Det vankas entrecote och därefter blir det bio med tjejerna! Det var länge sedan livet kändes såhär bra! Pappa och jag bestämde idag, att vad som än sker här i livet så kommer vi alltid ha varandra och slutändan är det de enda som betyder något oavsett vad som händer. Allt annat det kommer inom sinom tid ordna sig!
 
Tills vi hörs igen!
Anna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0