Livet rullar på

2014-03-26 / 20:15:48
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Om ett par timmar bär det av mot jobb, problemet är som vanligt att jag borde sova men inte kan det. Förhoppningsvis så inträffar det om någon timma så att man hinner få lite sömn i alla fall.
 
Livet rullar på och det är ständigt något på agendan. Alla vill ses och jag skall på bästa sätt försöka tillfredställa dem alla, vilket inte är så svårt som jag kanske får de att låta.
 
Hade för första gången i mitt liv ett nätseminarium idag, hoppas att det aldrig sker igen. Det var rörigt, krångligt och allmänt jobbigt. Hade varit så mycket bättre att göra det i de verkliga livet.
 
Vet att bloggen blir lite lidande när de är mycket att göra och det kommer den troligen bli i dagarna framöver. Skall jobba, träffa vänner, mysa med familjen, jobba lite till och kika bio. Men vem vet, har jag något på hjärtat som jag vill dela så lär de nog ske här.
 
Tills dess.
Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0