Kvalitetstid med familjen

2014-05-03 / 18:11:43
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Senaste dagarna har jag spenderat(spenderar) jag på hemmaplan hos nära och kära. Visiter på stan, kramar och underbart god mat, sån mat som en student inte har råd att köpa i vanliga fall. I onsdags träffade jag Johanna, en efterlängtad stund med en efterlängtad vän. Därefter samma dag kom bror min hem med en ny bil, då han inte vet vad städa innebär fick systern rycka in och hjälpa till. Därefter har dagarna bara rullat på, jag har lyckats komma in i gamla rutiner med sömnlösa nätter och blivit bortskämd med godsaker.
 
 
Idag tog mor och jag en tur till Borås och gick på Knalleland. Givetvis blev de shopping för min del, går liksom inte att inte shoppa på något konstigt sätt. Ikväll ska jag grilla och bara umgås med familjen då det imorgon/natt vankas jobb.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0