En väldigt vacker vän!

2010-12-30 / 23:07:52
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Du är så himla fin. Så himla bra. En fin insida och utsida. En heelt underbar vän som alltid finns där för mig i vått och torrt! Oavsett vad så har vi tagit oss igenom det. Jag minns våra svackor men jag minns även våra fina stunder. Alla våra skratt, våra tårar. Du och jag genom allt. Du för bra för att vara sann i vissa lägen. Låter som ett frieri nu men jag vill bara meddela dig om att jag värdesätter vår vänskap otroligt mycket. Du betyder väldigt mycket för mig Johanna Maria Louise Ehn. Det finns få som dig i denna värld och jag är glad att jag har fått just dig till min vän. Jag tror även att vi har hittat vår låt elr vad säger du? Du är gryymt bra och du förtjänar att höra det!!

För kärlekens skull! I love you!

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh, ANNA! jag vet inte vad jag ska säga.. du är verkligen underbar! jag älskar dig! <3

2010-12-31 / 17:25:15
URL: http://johaannnaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0