En vanlig torsdag!

2010-12-02 / 18:05:45
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
En vanlig torsdag. Skolan och plugg. Inlämmning klar och inte så mycket mer läxor eftersom att man var så pass smart att man röjde undan dem på håltimman förut. Livet känns riktigt bra. Extremt bra faktiskt. Älskar mina kompisar & min familj så vad mer finns det att klaga på. Helgen ser ut att bli grym och även så min kväll. Lukten av nybakat kommer ner från köket och det känns som att det kan bli en mysig kväll innan min far beger sig på nya äventyr. Tror att det var allt från mig för idag. Vi hörs när vi hörs.

Cya Anna!

PS: Måste ordna julklapp till min fjortonåriga bror vore väldigt snällt om någon skulle vilja komma med förslag ;)



Hittade en härlig bild på kusinskaran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0