Fjärde Advent

2010-12-19 / 11:44:10
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej svejs!

Fjärde advent idag. Mysigt. Kul. Känner mig som en barnunge igen. Jag vet att jag skrev här på bloggen för ett tag sen att jag inte hade någon julkänsla men nu kan jag lova er att den har kommit. Jag tror att det var igår på riktigt som den kom. Julgodis bak, klä julgranen och åka pulka. Jag kände mig som ett litet barn igen det var nog det som gjorde att julkänslan kom. Idag är det fjärde advent och då vet ju varje människa att det bara är några ynka dagar kvar. I stort sett alla mina kompisar vet vad det är i deras paket men jag vet inget vilket är så där extra spännande. Så jag slår vad om att det blir jag som kommer tjata om att öppna julklapparna först på julafton inte lillgrabben som jag och Maria sa, elr vad tror du Maria? :) Men det återstår att se.
Just nu har jag precis gjort mig klar så nu blir det slapp innan vi drar till mormor och käkar middag. Mysigt värre!
Det är ju även en handbollsfinal idag med svenska damlaget i final så det går ju inte att missa. Har inte tittat på handboll på jättelänge men igår var det riktigt kul, blev helt meddragen. Det är nog för att jag själv har haft en karriär inom den sporten ;)
Brorsan drog nu iväg och skulle ordna julklapp till mig, undra hur det ska gå. Han tog mamma till hjälp så det kanske går bra i alla fall :D
Kvällen ser ut som att den spenderas med Evelina. Mysigt.

Kanske blir ett inlägg senare.

Cya Anna!



Fina Tjejer det där, riktigt fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0