"I år är julen min"

2010-12-18 / 19:48:12
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Ursäkta! Jag är inte så duktig på att uppdatera bloggen ser jag. Får nog ta och ändra på detta annars kankse alla läsare försvinner.

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Carro och Eve kom hit. Vi lyssnade på musik, babbla, och åt chips. Kvällen avslutades med en promenad hem till Eve sen kom Carro:s pappa och hämta henne vid hene och jag knallade hem. Måste säga att det var nog första gången jag inte var livrädd då jag gick hem. Jag andades in luften och njöt utav livet. För det är det jag gör just nu. Jag har så sjukt underbara vänner så det finns inte. Ni är fina!

Idag har jag hjälpt min mamma och pappa. En typisk familjedag som har gått i kärlekens tecken. Vi har bakat julgodis, pappa och jag klädde granen och oskar och jag tog några åk med pulkorna. Perfekt. Härligt. En film och mys med min lillplutt en god middag och nu soffan och en stor godispåse som päronen åkte och fixade. Fick erbjudande att vara med Eve och Johanna ikväll men jag tackade nej. Hoppas det var okej tjejer. Men jag är så sjukt trött och min förkylning har kommit igen. Så ikväll blir en hemmakväll. Blir bra.

Imorgon tar jag mig en sovmorgon och sen åker vi till mormor på middag. Handboll ska även kollas då Svergie gick till final. :D

Tänkte dela med mig utav mina favorit jullåtar i år:

  • "I år är julen min" med Tommy Nilsson
  • "Gott nytt jul" Sean Banan
  • "En helt ny jul" Amy Diamond
Brukar inte tycka om Amy och Sean. Men det var bra!
Cya Anna!


Kommentarer
Postat av: carro!

anna du är fin! det var mysigt igår. och heh.

men jag tycker om er så mycket :D

2010-12-18 / 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0