Jullov

2010-12-21 / 17:36:04
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag måste skärpa mig med det här att blogga. Men nu är det äntligen efter alla dessa veckors slit jullov :D Helt underbart! Skolan avslutades hemma hos våran mentor med en väldigt mysig frukost allsång och min fina vän Erica tog även ton. Karin visade fram sina fötter i pianospel och jag blev helt såld. Kommer lyssna på detta hela tiden i min mobil ;) Efter några timmar hos henne så åkte jag vidare med min kusin och mormor och gjorde ärenden, bland annat soffsittning. Hahaha låter ju kul och visst det var det men tänker man efter så var det inte kul, det är nämligen maria som ska ha den och denna soffa ska stå i jönköping hon flyttar alltså :( inte okej!! Fast jag har ju inte så mkt att säga till om....Sen bar det av till stan för den sista inhandlingen av julklappar vilket min bror tyckte var fruktansvärt kul, det brukar vara han som inte tycker så men nu var det tvärtom, vi har även lurat lillgrabben med paketet ;) ikväll ska det firas att vi har jullov först tillsammans med familjen och en god middag med lite tjuvstart med julklappar tänkte jag och erik och sen drar jag till Erica för att umgår med fina människor :D Ser ut som en bra dag/kväll. Imorgon blir det bad med Eve och Oskar sen drar vi och firar jul hos min farbror. Då tänker jag bara njuta utav min familj och mina underbara kusiner!!

Cya Anna!!



Jag och min minsta kusin, än så länge!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0