"Lev i nuet"

2010-12-03 / 23:09:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen är äntligen här och den är välkommen. Man känner att tröttheten kommer mer och mer nu ju längre tiden går. Har bestämt att jag ska sova ut imorgon i alla fall. Idag har det varit en sån där alldels mysig fredag, så där mysig och go. Först bar det av till skolan vilket inte alls var jobbigt om jag får säga det själv. Sen bar det av ner mot staden med brudarna och fika på rådhuset blev det. Mysigt sådär en fredageftermiddag. Sen tog jag bussen hem strax efter tre och sen dess har jag gjort i ordning min bror inför hans disco, ätit tacos, ocg myst med min mamma och mormor. En härlig lugn kväll helt enkelt. Har även spelat pitespel med mormor, ganska kul faktiskt ;)

Imorgon tror jag att jag ska ha en slapp dag. Bara mysa runt här hemma lite på dagen för kvällen ska jag spendera med sjukt underbara vänner. Tror inte det kan bli så mycket bättre. kanske skulle ta och träffa någon kompis på dagen typ Eve, Johanna elr Becka. Får se vart vinden blåser mig.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0