Mina knäppisar

2010-12-28 / 21:12:31
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Man kan ju fråga sig vad man har för vänner ibland? Knäppgökar har nog jag.... I alla fall johanna och eve, seriöst tjejer?? "vad fick du utav tomten i år" "stäng av filmen och blogga" jag satt och njöt utav en film och de tyckte jag skulle blogga istället  så att det skulle ha något att göra.. Så visa det sig att de satt och locka varandras hår, ne ni gör ju inget då ne... Aja ni är ju för sköna ibland. Man kan ju undra hur jag hittade er ;) Nu ser det ut som att de vill att jag ska ta en promenix med dem men jag fattar inget i deras sms så är det så att detta ska ske kan man ju börja vara lite seriös!!!
Igår så blev det en helt perfekt dag en sådan som man behöver ibland. Jag tog med mig Erica, Eve och Johanna till stan. Vi luncha, vi shoppa och vi köpte biljetter till en bio senare på kvällen. Vi hann också med en monopol match där Eve lurade mig och Johanna. Hämnden är ljuv som Johanna sa!! Sen drog jag till Emelie en sväng för att päronen var där, mycket trevligt. Kul att träffas och snacka lite! Det blev en bio som var grymt bra, några tårar föll men vad gör det...
Idag har jag tatt sovmorgon, lämnade in min telefon som nu blir borta i MINST tre veckor!! Fick en lånetelefon inte den bästa men den får duga. Sen blev det narnia med Erik han bjöd ju så. Efter detta en underbar middag med min familj + mormor. Tror jag ska dra på mig klasskläderna och smyga ner och lägga mig hos mormor. Får ju se om knäppgökarna kommer och knackar på dörren.

Allt för mig idag.

Cya Anna!

 




Finns stunder då jag saknar er riktigt mycket! Detta blev jag påmind om igår!



Kommentarer
Postat av: evvis

Knäppa vet jag inte om vi är vi är roliga och gillar att skratta och skämta med andra ;) Och jag vet att du älskar oss mest i världen inerst inne så aa JAG OCH JOHANNA ÄR SOM VI ÄR inget vi kan ro för :D

2010-12-29 / 15:27:01
URL: http://evvisevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0