Score!

2010-12-07 / 18:54:23
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Morsning Korsning!

Bloggen har blivit väldigt stor helt plötsligt. Väldigt kul får jag lov att säga. Trodde jag aldrig att detta skulle ske i början. Dagen har bestått utav skolan. Inte så kul men ett måste för att komma någonstans i livet. Det värsta vara att morgonen började med ett oförberett prov i tyska men som tur var pajade CD:n så vi slapp hörförståelsen. Score!! Dagen fortsatte och vi hade svenska och även matte tillsammans med en vikarie och dagen avslutades med naturkunskap det värsta som finns och jag fattade inget. Det värsta var att vi fick världens läxa och innan har jag bara läsat igenom läxorna men nu så ska vi ha frågesport vilket innebär att jag måste göra läxan seriöst inte kul!! Men jaja jag överlever hoppas jag.
När skolan var slut så ville jag och Erica göra något annorlunda så vi drog med oss Eve ner till bake off och tog ett litet godare mellanmål. Efter det bärde det av till frissan en toppning resten tänker jag överlåta till min kära kusse som kommer hem nästa vecka. Fattar ni hur mycket jag längtar efter henne elr? Det är helt otroligt. Vi har inte träffats sen min födelsedag. Inte okej alls. Men nästa vecka lägger jag beslag på henne. Ingen annan kommer åt henne då. Jo det gör ni väl kanske men någon dag ska jag ha henne för mig själv :D

Just nu sitter jag hos Ericas egna lilla krypin och pluggar. ( jag är klar men inte hon) Ska bara läsa igenom tyskan men tänkte göra det när jag lägger mig sen. Erica är för söt hon lägger här på golvet och försöker plugga samtidigt som hon sjunger och andreas bombar henne med sms så nyss fick jag lägga telefonen så att hon fick täckning. Flätorna flänger och hon ligger i boken. Urgullig. 

Min mobil laddade ur så jag funderar på om jag kanske ska börja ta mig hemåt, jag måste ju få lite mat  i min mage med. Och mian päron kanske börjar undra vart jag är.
Det är nog allt från mig ikväll. Om inte så hörs vi.

Cya Anna!!



Min fina vän Erica! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0