Tack Busschaufören.

2010-12-06 / 16:56:33
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Merlin. En shottis. En foxtrot. En bugg. Stan. Datakunskap. Det var min dag i skolan idag. Funka men det har funnits roligare dagar. Har inte använt hjärnan så mycket idag. Förutom lite på foxtroten och datakunskapen men det räknas knappt. Dans i skolan vad är grejen med det? Vem vill ens ha det? Alla springer ju bara till dem man vill vara med i alla fall ;) Man vill ju inte direkt skämma ut sig för någon man inte känner men ibland har man inga andra val särskilt när lärarna kommer och parar ihop en med någon. Men jag överlevde ju. Jag kan även säga att jag överlevde springturen till bussen fastän att jag slog vad med mig själv att du kommer ramla här nu anna på rese där alla kommer se men jag fortsatte..Riktigt stolt över mig själv. Om ni vill höra hela historien så var det så här att Eve skulle fylla på sitt busskort och jag och becka bara men bussen gå om en minut så rappa på. Visst hon har fyllt på vi knallar ut och jag ser att ettan står där jag skriker till de andra att den är där och jag börjar springa. Jag tror då att de andra är efter mig men icke jag ser hur sista personen går in i bussen och den börjar rulla och jag är precis utanför men snäll som busschaufören är så öppnar den dörren och in staplar jag anfådd. På bussen sitter en dam och skrattar nämligen Johanna och pekar ut där Eve och Becka är. Woops. Inte meningen tjejer. De blänger in och pekar när bussen åker ifrån dem. Sorry. Hoppas ni inte hatar mig förresten av livet. Johanna fick sig ett gott skratt och jag kände att jag levde. Det bärde av hemåt och nu sitter jag här. Kollade med Johannabruden vad hon skulle göra idag eftersom att det känns som att det var ett tag sen nu så vi ska förmodligen träffas snart. Hoppas verkligen det. Har saknat henne.

Allt är bra med mig annars. Ganska lugnt i skolan ändå, nästa vecka är tom. Ingenting är inskrivet i almenackan, känns illgött. Bara till att slappa. Har faktiskt pluggat en stund nu men känner att ögonen går i kors på mig. Tror jag ska lägga mig coh lyssna på musik och försöka få tag i Johanna. Blev väldigt sugen på oboy. Kanske ska ta med mig Johanna till staden. Så får det nog bli.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0