Tankspridd

2010-12-05 / 21:57:04
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Kvällen är kommen och det blev en lugn eftermiddag precis som jag hade tänkt. Riktigt skönt. Bara få lite andrum. Tänka. Space.
Det behövs ibland för att känna av att vi lever. Bara sätta sig ner och ta några djupa andetag och sätta på någon bra musik. Försökte förut att få fram en bra spotifylista vet ej om jag lyckades men jag hittade två riktigt bra låtar som har spelats hela dagen. Det är:
*Fast car
*Playing with fire
Två riktigt bra låtar. Man börjar som fundera. Fundera kring livet. Mina funderingar har idag gått till en familjemedlem. Vill inte skriva vem på bloggen. Men jag är så himla rädd vad som egentligen är fel vad det är som spökar inuti dig? Jag vill bara få svar på mina frågar och slippa denna oro och rädsla som finns i mig. Jag vill inte se dig ha ont. Det läskigaste är att det går upp och ner. Man vet aldrig när det kommer tillbaka. Jag vill bara att du ska må bra. Jag vill inte få något hemskt telefonsamtal om att något hemskt har hänt. Jag vill ha dig här med mig precis så som du är. Min guldklimp. Jag kanske inte alltid visar det men jag älskar dig och vill inte att något hemskt ska ske.

Ni ser tankarna flyger iväg tillsammans med tonerna och rätt som det är sitter man här med tårar i ögonen. Inte okej. Tror jag ska göra mig i ordning för sängen. Krypa ner i det underbara täcke som ligger där. Så får det bli.

Cya Anna!


Tror Eve la in denna bild i samband med hennes inlägg.Lånar den lite. Hoppas det är okej. Ich liebe dich <3

Kommentarer
Postat av: evvis

AA anna den bilden lånar du från mig alltså ;) Som jag har gjort på en sida på nätet, hahah :D Så alla som kolla här den är från min blogg :PMen anna får låna den från mig för hon är så snäll ;)

2010-12-06 / 18:34:52
URL: http://evvisevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0