Tid går men min kärlek består

2010-12-16 / 19:49:58
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Crea diem blev det som rubrik igår, jag tänkte skriva Carpe diem som jag fick lära mig på svenskan igår. Då tänkte jag visa här på bloggen att jag är duktig och snappar upp saker. Men jag fick inte skriva det för Maria för man ska skapa dagen vilket är Crea diem. Liten början bara, vet inte vad jag tycker men crea diem var väldigt bra.

SKAPA DAGEN!

Nu sitter jag här i ett nystädat rum, med julprydnade inflyttat. Det luktar fräscht. Snyggt igen. Mitt nya rum! Jag vet även att det är nybäddat i min säng, med nya fräscha lakan. Jag kommer drömma sött inatt ;)
Dagen har bestått utav skola som gick undan, en lektion, hål, en lektion. Sen ni då var det dags för dagen alla väntat på elr inte. Dans. Grejen är att jag är uppväxt med dansband. För min far älskar detta och det var även på detta sätt mina föräldrar träffades. Genom en dansbana. Så dansband finns i generna. Men man skäms ju. Det är inte kul att dansa heller. Den genen glömde dem. Men jag överlevde.
Sen bar det av hem till Eve där en kladdis skulle bakas inför vår matte imorgon. Knyt-kalas elr vad var det du sa Eve. Mysigt kan det nog bli. Men sen på klassrådet blir det en stor fika igen som Josse och jag har ordnat för pengarna som blev över ifrån vår klassdag. Kommer gå upp några kilon imorgon. På vasa kollade man film i slutet här är det fika. Vet inte vilket som är bäst..
Sen var Eve:s mamma snäll så att jag fick åka med ner till Hene sen blev det lite käk och sen storstädning och nu sitter jag här. Ska dra ner och se robinson snart och försöka få mamma att ta fram kakorna vi fick av mormor ;)


Det känns skönt nu när vi pratat som om att vi har lättat på trycket och att det kanske kan bli som vanligt igen. Jag har saknat dig så mycket så att det har gjort ont i vissa lägen. Du är för bra för att gå miste om. Du är guld. De tre orden vet du redan, jag älskar dig!




Ett åk skulle inte sitta fel :D

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0