Till min kära Anna

2010-12-04 / 17:06:30
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hola mi querida Anna! Usted es un gran amigo y yo estamos tremendamente satisfechos de que he conocido y llegado a saber lo más rápido. Ahora era en español y desde luego no es gramamtik CORRECTAMENTE y tal vez no sea la palabra correcta, pero es la intención lo que cuenta <3 te amo.

Nu ska jag skriva på svenska igen.  Du är en underbar vän som jag har haft mycket roligt med och hoppas att jag kommer få ha mycket mer roligheter med dig. Som sagt så tycker jag att vi lärde känna varandra väldigt fort och att vi redan har blivit så bra vänner. Du är en tjej som man blir glad av.  Dig kan man gå till och få bra tips och du tycker bara det är roligt även om man babblar om samma sak hela tiden och du kan få en att bli så positiv och glad.  Hoppas och verkligen vill att du ska bli en vän jag kommer känna efter gymnasiet även om det skulle bli så att vi skulle välja att plugga i olika städer. Att vi aldrig kommer tappa kontakten och att vi finns där för varandra och att man kan träffas och vara och bara hitta på roliga saker som man kommer att minnas i framtiden.  Anna brys sig verkligen om andra mer än om kanske än sig själv och det är väl bra men inte alltid Anna lova mig att du gör det du vill och känner för och våga vara stark och säg sanningen och följ ditt hjärta. Det är bara du själv som vet vad det bästa är för dig och gör då som du tycker är bäst. Kom ihåg mina tre nyckel ord våga, var stark och var dig själv nu blev det mer än tre ord men jag tror du vet vad jag menar och att det viktigaste är att du förstår denna text och att du min detta.

Anna det går inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om dig. <3

Följ ditt hjärtas röst!

Evelina <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0