Jag hoppas & ber!!

2010-11-25 / 20:03:45
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer

Jaha då var det min tur att bli sjuk!! Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Det är det jag tänker just nu, det är första gången i hela mitt liv som jag inte vill vara sjuk och missa skolan elr kvalitetstid med mina kompisar. Förut då ville jag bli sjuk, jag ville inte gå till skolan. Men nu är allt helt annorlunda, jag tycker för en gångs skull att det är kul i skolan. Jag vet det är sjukt att man kan tycka skolan är kul, det kanske inte är kul att gå på lektioner och så men med min klass och mina kompisar så kan ju inte dagarna bli så himla mycket bättre. Jag trodde inte saker och ting kunde blir så här bra. Att jag skulle tycka livet är roligt igen som att det är värt något. Jag trodde aldrig att det skulle ske. Men det har det gjort och jag är så sjukt lycklig. Därför sitter jag och hoppas på ett mirkael ungefär. Jag har bett Evelina och Karin att göra så att jag blir frisk så jag hoppas detta nu. För jag vill inte missa saker, jag vill vara med min klass, skratta och ha kul. SP1sk. En grymt bra klass.

 

Jag ber verkligen för ett mirkael. Att smärtan försvinner att inte mediciner ska göra att man slipper alla dessa tårar av smärta. Jag vill vara frisk. Jag vill jag vill jag vill!!! Så nu hoppas jag, jag ber!!!

Cya Anna!


Kommentarer
Postat av: carro

ANNA BLI FRISK!!! pussochkramskumbanan från caroline!

2010-11-25 / 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0