Johanna Ehn

2010-11-09 / 19:20:29
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Det finns inte ord till att beskriva hur underbar du är. Du finns alltid där för mig oavsett vad. Hur dum och korkad jag än är så finns du alltid vid min sida. Jag vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns där. Det finns inte ord till det. Ditt underbara leende varje gång vi ses. Ditt skratt. Du är en sån underbar männsika. Omtänksam, snäll, glad, sprallig, myror i benen....
Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Jag hoppas att du alltid kommer finnas vid min sida, att jag alltid kommer ha tillgång till min lilla gummsa. För om jag inte skulle ha det, då vet jag inte om jag skulle orka stanna kvar.... Jag älskar dig så oerhört mycket så det finns inte ord till det. Du är en av det bästa saker som hänt mig.




Love you sweatheart! <33

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh, anna! du är helt underbar! och jag menar de verkligen!!!! du finns alltid för mig, ALLTID, och jag finns alltid för dig med! du är en mycket fin person anna! tänk på de, en mycket fin person! jag älskar dig gumman, och jag kommer alltid finnas hos dig. alltid!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-11-09 / 19:29:31
URL: http://johaannnaehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0