Julmat

2010-11-07 / 18:23:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sista hyllerna sätts upp i mitt rum. Oh jag är så lycklig. Allt blir precis som jag vill. Det var precis så som jag ville ha det. Så snart Karin då kan du få komma hit och kika!
Söndag idag. Sista dagen på lovet. Känns ju sådär får jag lov att säga men jaja. Det är bara ta nya tag. Det är ju snart jul liksom. Dagen har ängnats åt plugg. Usch det är inte kul. Men det knalla på det fastnade direkt allt. Så det kanske är så att jag är utvilad fast jag får ju medge att det känns inte alls så men. Mamma har tjuvstartat med lite julmat ska bli kul och se om man får in någon julkänsla när man äter. Kvällen ser annars ut att bli ganska lugn. Blir nog mys med mammsen framför "ensam mamma söker".
Just det om min beslutsångest igår jag var faktiskt hemma kände att det är inte så ofta jag träffar Maria numera fast jag smet allt ut i några minuter. Men jag hoppas att ni hade trevligt i alla fall.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0