Kärleksproblem

2010-11-24 / 19:14:43
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tjingeling!

Huvudvärken är på plats efter all matteräkning och ögonen går i kors på mig. Därför slängade jag igen böckerna nu, känner att nu har jag gjort dagens prestation. Men hepp då kommer Erik med kärleksproblem. Undra hur det kommer sig egentligen att jag alltid ska vara "rådgivare" till alla. Men jaja det kanske är så det ska vara. Tänker inte skriva öppet här va det handla om eftersom att man aldrig vet vem som läser denna blogg. Annars har jag en till bror som är helt uppspelt så det är en konstig blandning. (Han somnade nämligen så båda låg och sov nere i soffan och hela huset var så tyst, kanske därför det inte var så svårt att räkna matte idag.)
Resten av kvällen spenderas nog framför soffan. Imorgon vankas det glögg in med som jag och Erik ska gå på i år med lillgrabben, ganska mysigt faktikst sen blir det matteplugg eftersom att det är prov på fredag:(

Oj det blev ett långt inlägg, kul om ni orkade läsa ända hit ;)

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0