Lördag

2010-11-06 / 10:06:49
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Godmorgon! Vaknade tidigt för att jag skulle åka till ikea och hämta hem mitt bord det gick ju sådär mamma gick in på internet och kolla och vad tror ni jo inget bord att hämta, just nu är jag bara så arg hela veckan har jag väntat och inget bord. Hoppas verkligen att det kommer snart!
Igår så blev det en familjedag kan man säga, träffade eve en stund sen drog jag med mamma, pappa och oskar till Lidköping. Där åkte vi först till min farbror och träffade på lillgrabben. Han är ju för go. Växt har han också gjort så det var tur att vi åkte dit en stund så att man fick spendera lite tid med honom. Var riktigt trevligt. Sedan drog vi vidare till farmor. Där var även min faster med hennes familj. Felicia och Matilda är riktigs goa tjejer de. Alltid ett leende på läpparna. Så det blev en lyckad kväll med släkten.
Dagen ska spenderas med Evelina, vi ska in till stan och shoppa lite. Låter som en bra början på dagen. Ikväll möter vi upp ännu mer vänner och hittar på något kul. Ser ut som en bra lördag. Nu ska jag kila så vi ses.

Slänger in en bild på godingen evelina!



Kommentarer
Postat av: carro

ni är mysiga ni <3

2010-11-06 / 15:31:52
URL: http://whitewall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0