Mamma & Pappa

2010-11-20 / 16:32:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja mamma och pappa. Vart ska man börja... Utan mina föräldrar vet jag inte vart jag skulle stå eller vara idag. Det är de som alltid finns där för en oavsett vad man har gjort hur dum man har varit. De står vid din sida i vått och torrt. I vissa lägen tänker man inte alls på detta utan man bara skäller ut dem som om det inte är något värda. Jag har lärt mig mer och mer att man ska uppskatta det man har och ta vara på det. För du vet aldrig hur fort det kan försvinna ur dina händer. Min mamma och pappa är allt för mig. Jag älskar dem utav hela mitt hjärta och jag skulle göra vad som helst för dem. Familjen är alltid de som finns där, de dem som står vid din sida.

Mamma & pappa om ni läser detta så ska ni veta att jag älskar er så oerhört mycket och jag är så glad att jag har fått just er till mina föräldrar även om jag kanske inte alltid visar det. I Love you!!

"All i need is you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0