Studiedagar i två

2010-11-14 / 22:15:31
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jaha då var denna fars dag gjord. Spenderades för mesta delen i Hangelösa hos farfar. Mycket mat och tårta. Betoning på det. Men det var allt trevligt.

Sedan blev det spontantrip till Carro. Riktigt trevligt med lite spel osv. Sedan tog jag och Erica sista bussen hem, vi kände att tröttheten kom så därför fick det bli som det blev.
Imorgon och tisdag är det ledighet för min del, känns helt underbart. Imorgon tänkte jag faktiskt följa med min åttaåriga lillebor och se lite hur han har det på sin skola. Han tycker det ska bli så kul att storasyster ska följa med.

Ne nu ska jag slå på ensam mamma söker och sova.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0