Vårdcentralen

2010-11-16 / 13:02:18
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Måste börja med att säga att jag inte tycker om något som har med sjukhus, vårdcentralen elr något som har med det att göra. Naturligtvis så hamnar jag där i dag på min lediga dag. Detta pågrund av ett öga som gör sjukt ont.
Mitt vänstra öga svullnade upp igår kväll bara sådär men sen tänte jag inte mer på det och gick och la mig. Sen i morse när jag ska gnugga mig i ögonen så börjar jag nästan gråta. Jag går ut till mormor eftersom att jag hade spenderat natten där. Hennes reaktion blir "oj". Mitt öga är jättesvullet och rött ner mot ögonvrån. Vi ringer mamma och innan jag hinner blinka ungefär sitter jag på vårdcentralen. Usch fy och blä men aja det är ju bra att det finns.
Jag gfår träffa en läkare och jag får kolla i ett mikroskåp hon vänder och vrider på ögonlocken för att till slut komam fram till att det inte är något fel. Men eftersom att jag har så ont och det är så svullet så kan det vara en början till en vagel. Fy det vill jag inte. Jag vill inte ha en infektion. Jag hoppas verkligen att det inte blir så.
Så nu sitter jag här elldels gråtfärdiga av ansträngning. Tror jag ska sova en stund bara slå igen mina ögon lite. Så gör jag!

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0