Helg

2010-10-29 / 17:00:47
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Fredagen börjar gå mot kväll och lovet är här. Äntligen säger jag bara! Det är välbehövt eftersom att man går samhäll fast i oför sig så har jag valt det själv så jag ska inte klaga jag vet. Dagen gick hyfsat fort. Fick däremot lite besked som satte en oerhörd stor press på en men aja det är bara göra sitt bästa antar jag.
Kvällen spenderas hemma med familjen. Var ett tag sen nu. Hoppas att mamma och pappa ordnar med sig lite onyttigheter hem hörde rykten om pizza, det sitter ju aldrig fel kan jag ju säga. Tänker bara njuta.
Helgen ser annars ut att bli perfekt lördagen så finns det ett bokat bord på Benidorm med härliga vänner och söndag kommer även att spenderas med vänner. Ser ut som en bra helg och ett bra lov.

Ps: Pappa och jag började röja ut mitt rum förut och imorgon åker arbetskläderna på för att börja på riktigt, ser jag verkligen fram emot ;)

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0