LOVET ÄR HÄR!

2011-04-15 / 17:06:16
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lovet vi väntat på i 14 veckor är nu här och jag ska njuta till fullo! Därför har jag i eftermiddag skickat in min bildanalys och collaget är i stort sett klart. Skönt. Har gjort en "att gör lista över lovet" så nu är en utav fyra punkter av prickade, snart två. På något sätt så känner man sig lugnare när man bockar av allt man har att göra i alla fall jag. Så jag får tacka Erica för detta!

Skolan idag var rätt chil förutom provskrivningen om medeltiden. Först fick jag panik, sen lugnade jag mig, skrev och skrev. Fem minuter kvar och jag blir osäker om jag har gjort rätt. Men jag lämnade in den och nu går det som det går. Som sagt budskapet "man lär av sina misstag" är rätt bra ibland. På matten hade vi lärarlös lektion så vi satt mest skräckslagna innan provet men det sköna med allt är att nu är det gjort och jag har nu ledigt i 10 dagar. Fattar ni elr? Hur underbart som helst!

Ikväll åker jag ut till farfar. Mysigt värre. Gillar det stället, hela mysheten i det. Åhhhhh. Att få känna lantluft igen. Jag är nog allt en liten bonnatös. Elr vad säger du pappsen?

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0