Tuesday

2011-04-19 / 09:46:58
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Godmorgon!

Ska snart dra iväg till rehab. Inte så kul kanske men välbehövligt. Gårdagen var väldigt mysig. Umgicks med min kusin och faster. (Kommer lite bilder senare) Sen åkte mamma, jag och oskar in till stan köpte med oss lite gott och satte oss vid kajen i Lidköping. Det var mysigt men kallt. Resten av dagen/kvällen avnjöt jag på altan med en bok i handen. Lovet är välbehövligt.
Idag vet jag inte riktigt mer vad som händer mer än att två kära vänner lämnar Skövde. Alla lyckas åka bort. Men jag slängde iväg ett meddelande till Eve som jag hoppas på att få träffa ikväll. Skulle vara väldigt kul. :)

Cya Anna!

Evelina Blom. Snygg dam elr vad säger ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0