"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

2011-04-02 / 16:41:40
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag och dagen har varit underbar hittils. Sovmorgon. Åkte till stan med mamma och handlade och fixade saker inför brorsans kalas imorgon och även lite presenter. Sen åkte vi hem tog en räkmacka, åt ben and jerrys. Sen har jag kikat på tv och bara tatt det lugnt. En sån där bra lördag som bara är helmysig. Ikväll har jag tänkt att jag ska vara hemma med min familj och bara mysa vi ska tydligen grilla. Mumma.
Igår så var jag som sagt på äventyr och sjöttans vad kul det var. Från början var det tänkt att jag Eve och Erica skulle åka men efter kulturhuset så fick jag med mig ett helt gäng. Vi gick och mötte Erica och Eve och satte kurs mot Stallsiken. På bussen satt jag, Erica, Eve, Filiph, Sofie, Josse och Karin redo för äventyret. Buss är vi vana vid att åka men inte Karin och Josse. Som små barn. Det var en syn. Vi anlände till Stallsiken och vår sightseeing kunde börja. Carro anslöt sig till oss strax innan vi skulle till Max. Det blev en helt underbar eftermiddag med hur mkt skratt som helst. Särskilt mot slutet då Evelina brast ut "Jag vill också vara en kille" och personliga komplikationer vid väntan på bussen. Hahahahhaha. Ni är för sköna. Men kul hade vi och det är inte svårt i ert sällskap.



Inne på Media Markt. Josse fråga expiditen "vart finns massagestolarna?"
Jag, Erica och Eve är och tittar på lite annat och börjar leta efter dessa
kommer till massage stolarna där alla sitter på rad. Det var en syn! ;)

Efter detta äventyret så åkte jag upp til Johanna. Vi skrattade och hade kul som vanligt. Kolla fel på buss så fick springa ner till affären innan den stänger. Vidare hem till mig. Kex och ost. Mys. Film med chips och choklad. En helt underbar kväll med min underbara vän. Förlåt för att det tog tid att få ihop denna kväll. Men vad är det man brukar säga. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge."

Nu ska jag kolla en trailer på en film som har rekommenderats så får vi se lite vad som händer.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0